Khamis, 10 Julai 2014

Assalamualaikum . hai blogger . dah lama tak create blog . terasa rindu pula dekat sini . hehe . sebenarnya ada banyak cerita yang nak dikongsi tapi terlalu banyak mungkin tak habis sampai esok . hehehe . sekarang ni saya dah berada di IPT . dah hampir sebulan saya disini . semua benda berbeza sangat . baru saya rasa susahnya bila berada jauh dari family . semua benda kena buat sendiri . selama ni family yang uruskan tapi sekarang everthing i do with myself . kat sini dapat ramai kawan tapi tak sam dengan kawan saya yang berada di sekolah dulu . macam-macam perangai dan ragam yang saya dapat lihat . dengan malasnya . yang suke mengarah lain cite la . ishhhh . ada satu tu memang tak peduli langsung pasal kawan sekeliling . dia cuma ingat pasal diri dia je . ishhhh . orang macam ni memang selfish betul . saya memang benci orang yang macam ni . ada yang tak beri kerjasama langsung . serabut tau tak kepala kalau macam ni  je . dapat budak kelas yang serius gile . dapat pula budak bilik yang otaknya masuk air . hehehe . tapi tak tau la dorang ni anggap aku apa sebenarnya . dorang ni semuanya happening gile . kadang-kadang tu ada tersinggung jugalah . dorang suka mengarah sesuka hati je . terasa diri ni macam dipermainkan je . macam tak wujud je . rasa wujud bila dorang rasa memerlukan diri ni je . apa yang harus aku lakukan ??????? aku rindu kawan-kawan lama aku . aku nak dieorang . tapi aku harap sangat yang budak bilik aku ni bukan macam yang aku fikirkan . aku ni macam krik krik je kat sini . kadang-kadang kalau aku cakap macam aku cakap sorang-sorang je . dorang tak pedulikan langsung . tapi kita hanya manusia biasa je kan . kita tak mampu membaca fikiran dan hati seseorang tu kan . so........ just think positive about someone :) ok sampai sini je . lain kali kalau aku ad masa aku kongsi lagi k :) ok good bye . good night . sweet dreams . Assalamualaikum :) :) :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan